2012. március 2., péntek

A nyertes nem más, mint .........

Blogom kedves Olvasói!


Szomorúan vettem tudomásul, hogy míg a múltkor 79 volt a jelentkezés (minden esély különszedve) , most már csak 42.  Most feltettem magamnak a kérdést, hogy ennyire rossz a blog? Van egyáltalán értelme ezt csinálnom? Újabb nyereményjátékot akartam indítani a legnagyobb követőmnek, akik jelenpillanatban tudom, hogy ki lenne, de változhatna, és most úgy érzem, hogy én feleslegesen írogatom kétnaponta a bejegyzéseket, mert senki nem figyel rá. Ha nem tetszik, mondjatok véleményt légyszíves. De így nem tudom, hogy mit szeretnétek, hogy mi az , ami tetszik, ami nem, pont ezért is kértem a nyereményjátékban, hogy írjatok véleményeket, hogy legalább annyival is előrébb legyek. Megvan a nyertes, örülök, hogy ő a nyertes, mert ő mindig követett engem, mindig véleményt ír, mindig itt van. Gratulálok neked, majd arra kérnélek, hogy egy emailt írj nekem, amiben leírod a címed: english.girly@gmail.com . 





8 megjegyzés:

  1. jeeeee
    nagyon köszi :) mindjárt dobok egy emailt a címemmel :)

    VálaszTörlés
  2. amúgy örömmel konstatálom, hogy te is hallgatsz Leandert, én is imádom őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!

    Jó a blogod nincsen vele semmi baj!

    Amit javasolnék az az,hogy élesebb képeket csinálj és pl. tesztelésnél részletesebbek legyen.
    Pl. egy krémnél milyen a szín kezeden,arcon, eldolgozva, teljes sminkkel vagy púderrel. Bevásárlós posztok is jók lennének.

    Remélem tudtam segíteni! :)
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, így fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/divatra-akadva-cica-napszemuveg-cat.html

    VálaszTörlés
  5. szia!
    liebster award díjat kaptál tőlem :)
    http://art1sablast.blogspot.hu/2012/07/liebster-award.html

    VálaszTörlés
  6. Én is úgy gondolom a képek minőségén kellene elsősorban javítanod. Jó minőségű, éles, színhű képek nélkül nem az igazi a dolog.

    VálaszTörlés